Itzuli

Mutualia eta Pazienteen Segurtasuna

Gaur, irailak 17, Pazientearen Segurtasunerako Munduko Eguna da, eta Mutualiak bat egin du Pazientearen Segurtasuna osasun arloko lehentasuntzat har dadin OMEk sustaturiko kanpainarekin.

OMEren datuen arabera, “diru-sarrera handiko herrialdeetan, 10 pazientetik batek kalteren bat izaten du ospitalean igarotako denboran. Akatsen edo kontrako efektuen ondorio izan daitezke halako kalteak, eta halakoen % 50 prebenitu egin daitezke”.

Mutualian, Pazientearen Segurtasunerako Plana lantzen jarraitzen dugu, laguntza-kalitate hobea eskaintzeko, gure pazienteei ematen diegun osasun arretarekin lotutako kalteak murriztuz, eta erakundearen, gure profesionalen eta pazienteen euren konpromisoa batuz.

Lan-ildo horretan, hiru dira gure funtsezko estrategiak:

1.- Pazientearen Segurtasunaren alorreko kultura, prestakuntza eta ikerketa sustatzea.

2.- Pazientearen Segurtasuna laguntzaren jardueran gehiago txertatzea, praktika kliniko seguruak ezarriz eta OMEk proposatutako estrategia nagusiekin bat eginez.

3.- Pazienteen eta ingurukoen parte-hartzea sustatzea, profesionalen eta pazienteen foku-taldeak sortuz, jarraipenerako eta osasun heziketarako.

2008an, Pazientearen Segurtasunerako 1. Planari ekin genion Mutualian, eta aitzindariak izan ginen hainbat ziurtagiri lortzen:

  • 2013: Pazientearen Segurtasunerako Arriskuak Kudeatzeko UNE 179003 ziurtagiria
  • 2016: Osasun Laguntzarekin lotutako Infekzioak Zaindu, Prebenitu eta Kontrolatzeko Sistemaren UNE 179006 ziurtagiria
  • 2017: Informazioaren Segurtasunaren ISO 2017 ziurtagiria
  • 2018:
    • Bezeroen Kudeaketa Aurreratuari Euskal Saria
    • Laguntzaren kalitatearen bikaintasuna egiaztatzen duen QH*** egiaztagiria

Mutualian Pazientearen Segurtasunaren alde lanean jarraitzen dugu, helburu argi batekin: osasun laguntza segurua eta kalitate onekoa eskaintzea.

Lotutako berriak