Likidazio Zuzeneko Sisteman sortzen diren gorabeherak errazago eta hobeto kudeatzeko, jakinarazten dugu datorren irailaren 4tik (astelehena) aurrera erabilgarri izango dela ACRA (ACREDITAko gorabeheren alta eta kontsulta) aplikazio berria RED Online sisteman.
Aldi baterako ezintasuna, prestazio ez-kontributiboak eta epe laburrerako beste batzuk kudeatzeko Zuzendariordetza Nagusiak bultzatuta sortu da ACRA, zeinaren helburua baita ABErekin (aldi baterako ezintasuna), AKEZrekin (adingabearen jaiotza eta zaintza), HArekin (haurdunaldiko arriskua), EArekin (edoskitzaroko arriskua), EErekin (edoskitzaroko erantzunkidetasuna) eta MDAZrekin (minbizia duen adingabearen zaintza) lotutako Acredita gorabeheren kudeaketa automatizatzea.
Zerbitzu berri honen bidez, RED baimena duten erabiltzaileek modu arin eta errazagoan eman ahalgo izango dituzte altan Acredita gorabeherak. Halaber, erabiltzaileak aukera izango du aurkeztutako gorabeheren egoera kontsultatzeko, haien kudeaketa eta izapideak zer egoeratan dauden jakiteko. Horrez gainera, gorabeheren altei dagozkien txosten eta ziurtagiriak bistaratu, deskargatu eta inprimatu daitezke.
Erabiltzailea RED Onlinen baliozkotu ondoren, hurrengo pantailara igarotzen da, zeinean bistaratzen baita zer zerbitzu dauden erabilgarri; han dago Acredita gorabeherak kudeatzeko aukera.
Irailean, gorabeherak kudeatzeko bi modu mantenduko dira: batetik, ACRA aplikazio berria eta, bestetik, Acredita postontzi probintzialak. Urriaren 1etik aurrera, Acredita gorabeherak RED Online sistemako ACRA zerbitzuaren bidez bakarrik aurkeztu eta ebatzi ahal izango dira.
Aplikazioaren erabiltzailearen eskuliburua Gizarte Segurantzaren webgunean dago, esteka honetan.
