Itzuli

Osasun-laguntzaren kalitatea

Hilabete honetan, urrian, gure osasun-taldearen zati batek gure laguntza-zerbitzuen erabiltzaileen gogobetetasunari buruzko komunikazio batzuk aurkeztu ditu.

Komunikazio horiek kartel moduko formatu bat erabiliz egin dira, eta zuei informazio hori modu berean helaraztea oso ideia eta modu egokia dela iruditu zaigu.

 

Izenburu bakoitzean klikatuz, Mutualiako laguntza-zerbitzuetako asistentzia-kalitatearen emaitzak eta ondorioak ikusi ahal izango dituzue:

  1. Tabletaren erabilera gogobetetasun-inkestetan.
  2. Gomendatze-indizea, Mutualiaren adierazle berria.
  3. 10 urte bezeroaren gogoa bete nahian.
  4. Baloreen araberako gogobetetasuna.
  5. Badakigu ospitaleratzeko pazienteei benetan zer axola zaien?
  6. Badakigu errehabilitazioko pazienteei benetan zer axola zaien?
  7. Badakigu larrialdietako eta kontsultetako pazienteei benetan zer axola zaien?
  8. Ez da gauza bera gogobeteta edo oso gogobeteta egotea.

Edukia zortzi posterretan irudikatu da, eta gure larrialdi-, kontsulta-, ospitaleratze- edo errehabilitazio-zerbitzura etorri diren langileek tabletaren bidez egindako inkestetan grabatutako informaziotik dator.

Horregatik, eskerrak ematen dizkiegu gure inkestei hain modu adeitsuan erantzun dieten pertsona guztiei, gure zerbitzuak hobetzeko balioko duen informazio baliotsua eman digutelako. Mutualiak eskerrik beroenak eman nahi dizkie.

Zuen eskura jartzen dugu iradokizunak jasotzeko atala gure webgunean.

Tableta bidezko inkesten taldea

Lotutako berriak